El sistema sanitari reforça l'atenció no presencial potenciant l'espai digital de La Meva Salut

Dijous, 28 de maig de 2020

Arran de la situació excepcional que s’està produint amb el nou coronavirus-SARS-CoV-2, s’estan habilitant una sèrie de mesures per possibilitar la continuïtat de l’assistència sanitària, també de manera no presencial.

La Meva Salut (LMS) és un espai digital segur que permet a la ciutadania, a través d'una identificació digital, accedir a la seva informació personal de salut, fer consultes i realitzar tràmits electrònics de forma segura i confidencial. Des de LMS es disposa de l’eConsulta, una eina que permet al ciutadà enviar consultes al seu professional de salut en qualsevol moment del dia i des de qualsevol dispositiu, amb la possibilitat d'afegir-hi fitxers annexos, com ara imatges. L'eConsulta és un instrument que cada professional ha d'activar amb els seus pacients.

L’accés a LMS possibilita la descàrrega del pla de medicació i anar a la farmàcia a buscar els medicaments. També es poden consultar els resultats de les anàlisis clíniques i les proves diagnòstiques, com també anul·lar o reprogramar les visites agendades amb els professionals.

Les persones que encara no tinguin accés a La Meva Salut, excepcionalment, i per evitar carregar al personal dels centres d’atenció primària (CAP) amb feines afegides, podran donar-se d’alta trucant al número 900 053 723 sense necessitat d’acudir presencialment al centre o a través de canalsalut.gencat.cat/lamevasalut-registre.

També podeu contactar amb els professionals sanitaris des de 

  • https://ecap.ics.gencat.cat/VisitesIServeis/programacio_visites/Visites.aspx
  • https://lamevasalut.gencat.cat/web/cps/registra-t

Informació actualitzada 

  • http://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/
Darrera actualització: 19.08.2020 | 11:46